niedziela, 24 marca 2013

Jak to zrobić?

W poście ''Lubię szyć'',pokazałam Paniom kilka fotografii,jak wykonać wzorniczek do pierwszych kroków szycia na maszynie.Zdaję sobie sprawę że nie każda z Pań w sobotę i w czasie okresu przedświątecznym nie ma czasu na szycie.
Chcę dodać parę zdań do przedostatniego wpisu.
Linie które Panie na rysujecie na materiale należy przeszyć na maszynie i te proste i te falowane aby dobrze opanować szycie na maszynie.Bo przecież później nie tylko będziecie szyły po prostych ściegach lecz także zaokrąglone ja podkrój szyi czy też wszycie rękawa.Powodzenia w opanowaniu
maszyny.


 Pierwsze zdjęcie,przedstawia formę podstawową,a na drugim pokazuję jak powiększyć stopniowo
do odpowiedniego rozmiaru,tak samo można wykonać z formą podstawową spódnicy.Abyśmy się
dobrze zrozumieli w ten sposób dostosowujemy formę wykroi do wymiarów indywidualnych.

Tak jak obiecałam przedstawiam Paniom formę bolerka z szyfonu którego zdjęcia przedstawiłam
w innym poście,brew pozorom nie jest tak trudny do uszycia.Przody kroi się dwa prawe i dwa lewe,
tył w całości i dwa rękawy,a także dwa mankiety.
Panie które już szyją na pewno będą wiedziały jak uszyć,ponieważ kołnierz szalowy nie jest trudny do uszycia.
Natomiast proszę aby Panie które zaczynają szyć,przyjrzały się kołnierzowi,czy teraz zrozumiały Panie dlaczego piszę o szyciu na kawałku materiału,gdy opanujecie szycie tych linii na pewno nie
będziecie miały w przyszłości problemów z uszyciem takiego kołnierza .
Zapraszam do komentowania i dzielenia się swoimi uwagami.

6 komentarze:

  1. Żona zamiast sprzątać zaczęła próby na maszynie,trochę miała problemów,ale sobie poradziła
    pełno nitek i ścinków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,bardzo się cieszę,a do nitek musi się Pan przyzwyczaić.Może żona do mnie coś napisze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻONA NIE MA KONTA.JA PISZĘ ONA SZYJE.BĘDĘ W KONTAKCIE Z PANIĄ NA BIEŻĄCO.

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach,wszyscy mają n.k.
    Portale społecznościowe,no chyba że żona ma inne
    zainteresowania,nie każdy lubi ten cud nauki,komputer.Ale cieszę się że Pan pomaga żonie,
    i wspiera podczas szycia,jest Pan wielki.
    Oby tak dalej.
    Zapraszam do odwiedzin mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie jest ta sukienka, którą zgłosiła Pani do konkursu? Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. P.Krysiu sukienka jest na ostatnim moim poście.Dziękuję,że poświęca Pani czas tak cenny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny.Kocham szycie,szyję z pasją,i Wam tego życzę.

Każdy komentarz to dla mnie jeszcze większa motywacja do pisania następnych postów.
Jeśli możecie polećcie mojego bloga swoim znajomym.
GORĄCO POZDRAWIAM.

Moja lista blogów

Ciekawe artykuły

Szukaj na tym blogu

szycie od A do Z

Powered By Blogger