wtorek, 2 kwietnia 2013

Prawidłowe pobranie miar z figury.

Zniecierpliwione?Na pewno,okres przedświąteczny dał mi trochę popalić.Odkurzanie,sprzątanie,gotowanie,pieczenie placków.Myślami jednak byłam przy Was
i robiłam krótkie notatki.
 Zdejmowanie miar z figury jest bardzo ważne,miarę pobierajcie z lekkim luzem.

 Długość rękawa mierzymy od końca ramienia poprzez łokieć do kostki nadgarstka.
Aby zmierzyć długość lub głębokość podkroju kroku w spodniach,należy siąść,i mierzymy od obwodu pasa do siedzenia krzesła.



 Obwód szyi mierzymy dość luźno u podstawy,tak jak przedstawiłam na rysunkach.



Plecy ,szerokość pleców 5 cm.poniżej pachy,jest to pomiar bardzo przydatny od szwa do szwa,ponieważ gdy odejmiemy tę miarę od miary ogólnej obwodu klatki piersiowej otrzymamy
prawidłowy obwód biustu od szwa do szwa.

Długość przodu od podstawy szyi do obwodu pasa.







Ciąg dalszy pobierania miar z figury w następnym poście.Przepraszam goście.
Jeśli czas mi pozwoli to nawet dzisiaj.










2 komentarze:

  1. Współczuje,to normalne przed świętami każda kobieta
    ostatkiem sił robi co do niej należy.
    Podziwiam Panią.ŻYCZĘ ZDROWIA,oczekuję następne opisy względem szycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rady, bardzo mi się przydały. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny.Kocham szycie,szyję z pasją,i Wam tego życzę.

Każdy komentarz to dla mnie jeszcze większa motywacja do pisania następnych postów.
Jeśli możecie polećcie mojego bloga swoim znajomym.
GORĄCO POZDRAWIAM.

Moja lista blogów

Ciekawe artykuły

Szukaj na tym blogu

szycie od A do Z

Powered By Blogger