czwartek, 8 marca 2018

PIĄTA ROCZNICA BLOGA Wasza pomoc w wyboże ozdobienia sukienki.

Dziś wielkie święto dla nas kobiet,natomiast dla mnie podwójne bo właśnie dziś mija pięć lat
mojego bloga.Pięć lat odkąd  zaczęłam dla Was pisać
Pięć lat do tyłu postanowiłam pisać bloga dla Was Wszystkich,którzy szyją i chcą korzystać z moich
rad,porad i zasad.
Dzięki temu że piszę bloga mam motywację do szycia i projektowania.Moja przygoda z pisaniem
bloga bardzo mnie zainspirowała i pochłonęła,jest dla mnie jak nowoczesna terapia umysłu i pamięci
Ładuje zegar biologiczny w odpowiednich porach,w rozsądnych dawkach,aby z Wami realizować
swoją pasję,bo to dla mnie lekarstwo by się nie zestarzeć.
Nie wyobrażam sobie resztę życia bez nic nie robienia.Nuda mnie nie dopadnie tak długo
dopóki Wy będziecie jak najdłużej czytać mojego bloga.
  Mój blog to recepta na dobre szycie,poprawne i ze smakiem.
Ja nadal uwielbiam szyć,projektować,wręcz kocham szyć,szycie to dla mnie sztuka życia.Im dłużej
piszę dla Was tym bardziej jestem dumna z siebie(choć nie którzy wątpili że wytrwam).
Każdy post przygotowuję wcześniej,piszę robię zdjęcia,staram się bardzo aby mój blog przyciągał
jak najwięcej czytelników.
Czytałam w jakimś czasopiśmie że nie robienie nic to skracanie sobie życie przynajmniej
o dziesięć lat,natomiast mieć pasję a jeszcze dzielić się nią tak ja to robię wydłuża życie nawet
o 20-ścia lat życia,gimnastyka mózgu i pamięci(także bardzo dużo czytam,i odwiedzam blogi
które lubię,czytam je od A do Z.)
Przez cały ten okres pięcio letni uczę się czegoś nowe,staram się poprawiać grafikę bloga.
Mimo przeszkód losowych ,mimo wielu zawirowań,steram się wracać do Was,dla dobra siebie
i Was.
Mojego bloga uważam za bardzo cenny skarb.
Doceniam wszystkie Wasze komentarze,wasze opinie i uwagi.Powodują że jestem szczęśliwsza.
Dziś powoli budzę się z zimowego snu.Zastanawiam się czym jeszcze mogłabym Was zaskoczyć.
                                       A teraz pozwólcie mi na kilka wspomnień.
 Rok 2013
   








Moja duma,sukienka na studniówkę dla najmłodszej córci.Krok Po Kroku opisywałam na blogu.




Jak to miło powspominać.
Kobieta ma tyle siły,że zadziwia mężczyzn.Dźwiga ciężary losu,rozwiązuje problemy,jest pełna miłości,radości i mądrości.Uśmiecha się gdy chce jej się płakać,płacze gdy się cieszy i śmieje,gdy się boi.   Jej miłość jest niekontrolowana.Jedyna niesłuszna w niej rzecz to to ,że często zapomina ile jest                                                                                                       warta...
 Mój Dzień Kobiet zaczął się dziś już o ósmej rano.
                  Moje wnuki wiedzą co ja lubię.
 Najbardziej zaskoczył mnie mąż.

A ponieważ nie piję alkoholu ,mąż mi kupił szampana bez alkoholowego,trochę się uśmiałam
bo mógł kupić piwo.
Dziś mój wpis jest bardziej świąteczny,ale mam nadzieję że miło Wam się czytało moje filozofie(ha,ha).
                            Ale mam jeszcze prośbę 
W maju mam trzy komunie ,moje dwie wnuczki Martynka,Hania i Oliwia córka siostrzenicy.
Dla tego też już zaczęłam szyć sobie sukienki,ale z jedną mam problem,jak ozdobić górę tej 
sukienki a szczególnie karczek przodu i tyłu.Mam trzy wersje,pomóżcie mi .
                        Która opcja wykończenia karczka Wam najbardziej się podoba.
Czekam na Wasze opinie.
A wszystkim Paniom miłego spędzenia wieczoru.
Dziś już znikam,ale wrócę!!!!!!!!!!!!!!!!

 




                                              


















25 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy prowadzenia bloga i tylu pięknych wspomnień szyciowych! Pani rodzina ma wielkie szczęście, że może się zwrócić do Pani kiedy tylko potrzebuje nowej kreacji :-)
    Co do wyboru ozdobienia sukienki, mnie najbardziej podoba się opcja C.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. @Ania
    Witam i dziękuję za pomoc w wyborze ozdoby karczka.
    To że rodzina ma ze mną dobrze,to ja się cieszę.No bo komu jak nie dzieciom szyć.Dla tego też między innymi piszę tego bloga abyście i Wy mogły szyć dla siebie i rodziny,to przecież nie jest tak dużo a aż tyle.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Serdecznie gratuluję tych 5 lat :)
    Niesamowite ile rzeczy uszyła Pani w tym czasie. Pozazdrościć.
    Mniej najbardziej podoba się wersja 2, choć 1 też jest bardzo ładna.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i wiele lat wspaniałego blogowania życzę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kasia
    Kasiu to jest 1/3 z tego co szyłam.Wybrałam te modele które były najpopularniejsze.Dziękuję za radę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Renia
    Reniu jeśli zdrowie pomoże to chciałabym pisać jak najdłużej.
    Lubię mojego bloga i czytelników.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przypadkowa niedawna wizyta na blogu zaowocowała stałą obecnością. Sama nie szyję, ale zapoznaję się z poradami i kto wie, czy nie podejmę prób w przyszłości. Jeszcze dużo postów mi zostało do przeczytania. Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga i proszę nie przestawać! Co do sukni, proponuję nr 2.
    Pozdrawiam serdecznie, Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. DZiękuję Beatko za tak miły komentarz,a mnie się wydawało że sukienka nr 2 będzie zbyt strojna jak na komunijne przyjęcie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy i kolejnych lat blogowania :) ja od niedawna tym sie zajmuję i mam nadzieję że też będę świętować taką rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu z całego serca Ci tego życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i wytrwałości. Bloguj nam jeszcze wiele, wiele lat Danusiu. Masz rację, trzeba mieć jaką pasję, czym się interesować, robić to, co sprawia nam radość i daje zadowolenie. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje..piękne bajkowe...stroje szyjesz. Powodzenia i zdrowia na następne lata szycia i blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zniechęcona tym co dzieje się na innych blogach (tym, że odpisuje się tylko... znanym i znajomym :( ) nigdy nie pisałam tutaj komentarza, ale czytam! podczytuję! korzystam! :) Serdecznie dziękuję za wszystkie treści i inspiracje. Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Barbara
    Basiu jeśli zdrowie pomorze będę pisała bloga.Pisząc bloga wydaje mi się że mogę pomóc wielu paniom chcących się uczyć szyć.Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Dalwi
    Stroje szyję dla wnuczek i dla siebie,zbyt mało czasu mam na usługi.
    Chociaż marzy mi się założenie kursów szycia ale wydaje mi się że to już na to za późno.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. @vviolkaa
    Cieszę się że mam nową fankę,proszę czytaj jak najwięcej i korzystaj.
    Miło mi czytać tak wspaniałe komentarze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Danuto blog który pani pisze jest bardzo fajny,niech nic pani nie zmienia,pisze pani czytając bloga z wielkim za angażowaniem.Ja mam prośbę,mam bardzo ładną tunikę z wełny kolor prawie że czarny,ale jest na mnie o dwa rozmiary za mała.
    Bardzo ją lubiałam,ma bardzo proste szycie,co mogę zrobić aby ją jeszcze ubrać,jest nie zniszczona.Będę bardzo wdzięczna za radę.
    A bloga proszę pisać jak najdłużej,bo mało jest takich fachowców jak pani. Ja bym uszyła wzór trzeci karczka c.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Anonim
    Dziękuję za tak pozytywną opinię.Co do prośby to chętnie pomogę,sama także mam ten kłopot.Mam wiele sukienek ,tunik które są na mnie przyszczupłe.Gdy będę pisać następny post to napiszę jak poszerzyć tunikę,znajdę w szafie jakąś swoją i poszerzę.Już niebawem,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję "urodzin" bloga, to jeden z kilku do których z chęcią zaglądam. PiPozdrawi serdecznie Agnieszka

      Usuń
  20. Trafiłam do pani przypadkowo i od 2 godzin wyjść nie mogę :)
    Zachwyciła mnie kobaltowa sukienka z dłuższym tyłem i dekoltem na plecach! Lecę czytać i oglądać dalej i dodaję do ulubionych stron Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. @Malwina B.
    Malwino nawet sobie nie wyobrażasz jak mnie ucieszył Twój komentarz,teraz jestem pewna na 100% że powinnam pisać nadal bloga.Pozdrawiam i bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. @Aga.
    Pozdrawiam i wpadaj ile razy tylko zechcesz.Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisze jako anonim bo chwilowo nie wiem jak rozgryzc...
    Bede sie zwracac do Ciebie po imieniu, mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz, mysle, ze jestem troche starsza...
    Pewnie juz za pozno na rady ale mnie najbardziej podoba sie wersja A lecz w innej kolorystyce, jasniejszej
    Widac, ze jestes dobrym czlowiekiem i pewnie poprosze Cie z czasem o jakies porady ale dopiero gdy bedziesz miec wiecej czasu. Pozdrawiam Cie serdecznie. Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście że się nie gniewam.Marto możesz do mnie pisać jeśli tylko będę mogła pomóc to na pewno odpiszę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny.Kocham szycie,szyję z pasją,i Wam tego życzę.

Każdy komentarz to dla mnie jeszcze większa motywacja do pisania następnych postów.
Jeśli możecie polećcie mojego bloga swoim znajomym.
GORĄCO POZDRAWIAM.

Moja lista blogów

Ciekawe artykuły

Szukaj na tym blogu

szycie od A do Z

Powered By Blogger