sobota, 17 lutego 2024

Jak szyć elastyczną tkaninę? 10 lat bloga Wspomnienia.

💞 Dzień dobry.          Witam wszystkie moje czytelniczki i obserwujących mojego bloga.

8 marca minęło 10 lat jak pisałam dla Was.Nie było to pełne 10 lat.Dlatego więc odliczyłam miesiące i dni,czas kiedy nie pisałam. 
Wybaczcie że tak długo nie pisałam.Wiek robi swoje.Zdrowie szwankuje,nie jestem już tak aktywna jak to było jeszcze dwa,trzy lata wcześniej.Pozwólcie na początku mojego postu że troszkę powspominam.

Przez 10 lat próbowałam Was zachęcić do szycia.W postach na moim blogu kryje się dużo wspomnień,rad na temat szycia a także  przeżytych chwil szczęścia.Przez lata udoskonalałam swoje wpisy,dla Was.Uczyłam się wszystkiego aby jak najlepiej móc Wam przekazać moją wiedzę na temat szycia.Oczarowywałam Was moimi projektami sukienek,bluzek,spodni,pragnęłam zanurzyć Was w świat mody,trendów.Dzieliłam się moją wiedzą i pasją.Pozwólcie że wrócę do moich postów z przed kilku lat.



Najbardziej jestem dumna z tych modeli które szyłam dla siebie,dla córek,dla wnuczek.Powspominajcie wraz ze mną.



Ta sukienka zrobiła wielkie zainteresowanie wśród Was wszystkich
Było to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie,pozytywne.Ponad 150 komentarzy.Był to rekord.

Ozdobną gipiurę naszywałam ręcznie na górze sukienki i na dole od pasa ku dołowi.

Natomiast te sukienki na dole zdobyły nagrody na balu małych księżniczek.Także sukienka księżniczki Zosi zdobyła Wasze serca.W poście krok po kroku opisywałam Wam jak szyłam od podstaw tę sukienkę.
                                                                                                                      

Nie chcę Was zanudzać moimi wspomnieniami,już ostatnie😍💖💖💖moje sukienki które projektowałam dla siebie.  TYM PROJEKTEM SUKIENKI ZDOBYŁAM PIERWSZE MIEJSCE W KONKURSIE.


Szyjąc tę kurtkę nawet we snach nie marzyłam że wygram jakąkolwiek nagrodę.A jednak,to był dla mnie  wspaniały dzień gdy odebrałam nagrodę.


Jeśli zainteresowałam Was moim blogiem jeszcze raz to czytajcie moje posty,poczytajcie a może moje rady Wam pomogą w trakcie szycia.

Dla każdej z Was może to być wspaniała przygoda ,każda z Was która lubi próbować coś nowego,nie boi się wyzwań.A dla tych dla których nie ma granic,to szycie wzbogaci Wasze życie wzbogaci o następny krok w życiu.

Obecnie moje życie trochę się zmieniło.JESTEM  po koronografii

Życie płata różne figle.Badania krzyża,rezonans magnetyczny,także wykazał wiele dolegliwości.

Jak by tego było mało to jeszcze oczy.Ale jestem pełna optymizmu.Dobrze to już było,aby nie było gorzej.Staram się nie myśleć o tym co było,żyję a to najważniejsze.

Wiosną szyłam sukienkę na złote gody siostry męża,tkanina była bardzo elastyczna.Co uszyłam to prułam.Maszyna przepuszczała podczas szycia.Wiecie jak to wygląda?Nie to może mi się uda to narysować ---___----__--____-- i tak mniej więcej to wygląda tylko w równej linii poziomo.

Zmieniałam stopki,grubość igły a także nici,nic nie pomagało.ALE coś sobie przypomniałam z kilku lat pracy.Podkleiłam pod spód stopki taśmę.

Zwykła tąśma nie zdaje egzaminu,bo szybko się odkleja.

Ale te do sklejania lub pakowania paczek są idealne.

Dziś będę już kończyć,ale teraz postaram się pisać dla Was częściej.Mam jeszcze dużo zdjęć które robiłam podczas szycia przez ten rok gdy nie pisałam dla Was.
Tak wyglądam dziś,zdjęcie robione 14 lutego 2024
Tu jestem z najmłodszym naszym skarbem,Julcia ma już trzy latka, córcia najmłodszej córki tej której szyłam tę piękną sukienkę na studniówkę.       Odwiedzili nas w styczniu,mieszkają w Niemczech.

Będę bardzo szczęśliwa czytając WASZE komentarze.Pozdrawiam i życzę Wam wszystkiego najlepszego.😍😍😍😍😍😍.Ciekawa jestem czy blogi jeszcze mają powodzenie .




6 komentarze:

  1. Życzę Pani dużo zdrowia :) I kolejnych publikacji na blogu. Blogi już trochę straciły na popularności, większość ludzi preferuje media społecznościowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu masz rację,ja także to zauważyłam.No cóż teraz to wszystko na telefonach,różne metody społecznościowe,dużo by wymieniać.Ale ja się cieszę z każdego komentarza,a Ty piszesz do mnie od lat.Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Dziękuję za podpowiedź z taśmą, wypróbuję ten sposób. Piękne rzeczy szyjesz, podziwiam talent :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz pamiętać że zwykła taśma się szybko zużywa,najlepsza jest ta do pakowania paczek beżowa.Bardzo dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dużo zdrowia życzę i dziękuję za bezcenne porady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga i za życzenia Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny.Kocham szycie,szyję z pasją,i Wam tego życzę.

Każdy komentarz to dla mnie jeszcze większa motywacja do pisania następnych postów.
Jeśli możecie polećcie mojego bloga swoim znajomym.
GORĄCO POZDRAWIAM.

Moja lista blogów

Ciekawe artykuły

Szukaj na tym blogu

szycie od A do Z

Powered By Blogger